Sąlygos norint grąžinti kokybiškas prekes:

Dauguma mūsų parduodamų baldų gaminami pagal kliento užsakymą (spalva,medžiaga ir t.t), todėl šiems
baldams galioja užsakomų prekių grąžinimo taisyklės

  • lizingo būdu pirktos prekės grąžinti negalima;
  • grąžinama kokybiška prekė turi būti su nepažeista pakuote ir etiketemis (pakuotės gali būti atidarytos tiek kad galima būtų apžiūrėti prekės spalvą,komplektaciją ir t.t)
  • prekė privalo būti tos pačios komplektacijos kaip ir įsigijimo metu
  • kokybiškų, tačiau bandytų surinkti ar surinktų baldų grąžinti negalima;

Grąžinant prekes būtina užpildyti prekių grąžinimo formą. Jeigu pirkote telefonu +370 683 46402 susisiekite ->.

Visoms prekėms taikoma 24 mėn. garantija.

Susipažinkite su prekės grąžinimo instrukcija ir lengvai bei patogiai užpildykite grąžinimo formą specialiai tam sugeneruotoje nuorodoje.

Gamintojo garantija negalioja natūraliai susidėvinčiam baldiniui audiniui ir  prekių dalims.

Pinigai negražinami už apmokėtas paslaugas.

Už grąžinamas prekes pinigai pervedami pavedimu į Pirkėjo nurodytą sąskaitą.
Po baldo pristatymo, pastebėjus  pažeistą baldo detalę, prašome ją nufotografuoti ir atsiųsti mums elektroniniu paštu: info@baldina.lt su trumpu broko aprašymu, užsakymo numeriu ir Jūsų kontaktais.
Įvertinsime broko kilmę ir apie priimtą sprendimą Jus informuosime nedelsiant.

Prašymą ar skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g.25,01402 Vilnius, el. p.tarnyba@vvtat.lt,
tel. 8 52626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje.

EGS platforma prieinama adresu:  https://ec.europa.eu/consumers/odr/